Hazard lansează primul abonament pentru persoanele care vor să-și știe părinții și bunicii în siguranță, acasă. 
În contextul carantinei totale încurajăm persoanele vulnerabile să rămână în casă și venim cu o soluție către cei care doresc să ofere ajutor apropiaților de peste 65 de ani sau persoanelor aflate în categoriile de risc.
Pe site-ul nostru am încărcat mai multe variante de abonament disponibile pentru tine sau pentru cei dragi.

 

 

Luni
Pranz: Supa de legume 350gr; Ghiveci de legume 300gr; Salata de varza murata 150gr; Doua chifle.
Cina: Chitelute din legume cu orez moldovenesc 300gr; Salata de varza alba 150gr; Pacinta de mere 150gr; Chifla 1 buc.

Marti
Pranz: Ciorba maramureseana de fasole 400ml; Saramalute cu ciuperci si mamaliguta250/200gr; O chifla.
Cina: Tocana de cartofi cu ceapa300gr; Salata de gogosari 150gr; Prajitura cu mere 150gr; O chifla.

Miercuri
Pranz: Ciorba taraneasca de legume 350ml; Mancarica de bame 300gr; Salata de castraveti in otet 150gr; Doua chifle.
Cina: Ciuperci umplute cu legume si orez cu spanac 20/200gr; Placinta cu bostan 150g; O chifla.

Joi
Pranz: Ciorba de cartofi cu tarhon 400nl; Mancare de praz cu masline si mamaliguta 300/200gr; Salata de muraturi 150gr; Doua chifle.
Cina: Tocanita de dovlegei 300gr; Salata de vara 150gr; O chifla; Prajitura cu lamaie150gr.

Vineri
Pranz: Ciorba ruseasca de varza400ml; Lasagna cu vinete 300g; Doua chifle.
Cina: Rulade de ciuperci 200g (post); Salata de sfecla rosie150gr; O chifla; Salam de biscuiti 100g.

 

 

Luni
Pranz: Ciorba de pui a la grec 40/300ml; Copanele pui la cuptor in sos rosu si usturoi cu orez200/200g; Salata de castraveti in otet 150gr; Doua chifle.
Cina: Ceafa la cuptor cu piure150/200gr; Salata de sfecla rosie 150gr; Ciocolatina 140g; O chifla.

Marti
Pranz: Ciorba de purcel 40/300ml; Tochitura de porc cu ciuperci si mamaliga 200/150g; Doua chifle
Cina: Saramura din pulpa de pui cu mamaliguta 150/200gr; Limoneta 140g.

Miercuri
Pranz: Ciorba de vacuta 40/300ml; Pastrama de porc cu orez sarbesc 120/150g; Salata de castraveti cu marar150gr.
Cina: Pui gratinat in sos marinara si piure de cartofi120/150gr; Salata de varza alba 150gr; O chifla; Prajitura cu morcov si ghimbir 200g.

Joi
Pranz: Supa de pui cu galuste 150/300ml; Coasta de porc la cuptor cu cartofi dobrogeni 150/150g; Salata de muraturi150gr; Doua chifle.
Cina: Salau pane cu cartofi natur 150/150g; Salata verde cu ridichi 150gr;  Chifla 1; Prajitura radauteana 100g.

Vineri
Pranz: Ciorba de pui maramureseana 40/300ml; Varza calita cu coasta afumata, mamaliga si ardei iute250/150g; O chifla.
Cina: Papricas de pui cu cartofi unguresti 120/150g; Salata de gogosari 150gr; Prajitura in doua straturi (somlei) 100g; O chifla.

Luni
Pranz: Ciorba din coada de vitel-40/300gr; Escalop de porc in sos zingara si piure 150/150g; Salata de varza mixta 150gr; Doua chifle.
Cina: Aripioare la cuptor cu cartofi rustici 200/200gr; Salata de gogosari 150gr; Cheesecake marmorat cu ciocolata; O chifla.

Marti
Pranz: Supa de rosii cu crutoane 400ml; Friptura mexicana de vita cu piure 120/150g; Salata mixta 150gr; Doua chifle.
Cina: Somon la gratar cu morcovei si brocoli 180/200gr; Chifla; Placinta cu iaurt 140g.

Miercuri
Pranz: Ciorba radauteana 40/300ml; Rulouri din carne de porc si rosii, legume cu orez a la grec 120/150g; Salata de sfecla rosie 150gr; Doua chifle.
Cina: Spaghetti Bolognese-350g; Prajitura cu visine 140gr.

Joi 
Pranz: Ciorba de perisoare cu verdeata 40/300ml; Sarmale moldovenesti si mamaliga200g; O chifla.
Cina: Rulada de pui cu ardei copti si cascaval cu cartofi200/150 gr; Salata de primavara  150g; Prajitura greceasca cu portocale si iaurt 150g

Vineri
Pranz: Supa de vitel 40/300ml; Porc fraged cu piure si ceapa verde 120/150g; Salata verde cu ridichi150gr; Doua chifle.
Cina: Dorada grill cu legume la gratar si lamaie 250/200gr; Tiramisu 100g; O chifla.